اسرائیلی ٹینکوں کی غزہ پر چڑھائی، مزید 12 فلسطینی شہید ، تعداد 260 ہوگئی

اسرائیلی ٹینکوں کی غزہ پر چڑھائی، مزید 12 فلسطینی شہید ، تعداد 260 ہوگئیاسرائیلی وزیراعظم بنیامن نیتن یاہو کی جانب سے غزہ پر زمینی کارروائی کے اعلان کے بعد صیہونی فوج نے ٹینکوں کی مدد سے چڑھائی کردی اور شدید گولہ باری کے نتیجے میں مزید 12 نہتے فلسطینی شہید ہوگئے جبکہ 11 روز سے جاری بربریت کے دوران شہدا کی تعداد 260 ہوگئی۔
غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق صیہونی فوج علی الصبح بھاری ٹینکوں کی مدد سے سرحد عبور کرتے ہوئے غزہ میں داخل ہوگئی اور شدید گولہ باری کی جس کے نتیجے میں مزید 12 نہتے فلسطینی شہید ہوگئے اور اس طرح گزشتہ 11 روز سے جاری صیہونی بربریت کے دوران260 افراد شہید جبکہ 1600 سے زائد زخمی ہوچکے ہیں۔
دوسری جانب فلسطینی صدر محمود عباس نے اسرائیل پر زور دیتے ہوئے کہا ہے کہ غزہ پر زمینی کارروائی فوری طور پر روکی جائے کیونکہ زمینی کارروائی مزید خون بہنے کا سبب بن رہی ہے جبکہ اس سے قیام امن کی کوششوں کو بھی نقصان پہنچے گا جبکہ حماس نے اسرائیلی وزیراعظم کو متنبہ کیا کہ زمینی کارروائی کی صورت میں صیہونی فوج کو بھاری قیمت ادا کرنا ہوگی۔
واضح رہے کہ 8 جولائی سے غزہ میں اسرائیلی بربریت کے دوران 258 افراد شہید اور 1600 سے زائد زخمی ہوچکے ہیں جبکہ امریکا اور اقوام متحدہ غزہ میں اسرائیلی بربریت پر خاموش تماشائی بنے بیٹھے ہیں۔

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s