مذہب تبدیل کرنے والی بالی ووڈ اداکارائیں اوراداکار

مذہب تبدیل کرنے والی بالی ووڈ اداکارائیں اوراداکاربھارتی فلم انڈسٹری میں اداکاروں کی آپس میں شادی کا رواج تو عام ہے تاہم بالی ووڈ میں محبت کی شادی کے لیے مذہب تبدیل کردینا بھی معمولی سی بات تصور کی جاتی ہے کیونکہ بالی ووڈ کی کئی ناموراداکاراؤں نے پسند کی شادیوں کے لیے اپنے مذاہب تبدیل کیے ہیں۔
نرگس دت:
ماضی کی لیجنڈ اداکارہ نرگس دت بھارتی فلم انڈسٹری کا وہ چمکتا ستارہ ہیں جو کسی تعارف کا محتاج نہیں۔ انہوں نے اپنے فلمی کیرئیرکا آغاز14 سال کی عمرمیں ہی کردیا تھا جب کہ انہوں نےاپنے فلمی کیرئیر میں 55 فلموں میں اداکاری کے جوہر دکھائے جس میں’’برسات‘‘،’’ انداز‘‘، ’’ آوارہ‘‘،’’ دیدار‘‘، ’’شری420‘‘ اور ’’چوری چوری‘‘ قابل ذکر ہے۔ اداکارہ نرگس نے ساتھی اداکار سنیل دت سے شادی کی جن کا تعلق ہندو گھرانے سے تھا تاہم دونوں اداکار ایک دوسرے کو پسند کرتے تھے جب کہ دونوں میں محبت کی داستان 1957 میں فلم ’’مدر انڈیا‘‘ کی شوٹنگ کے دوران شروع ہوئی ۔ فلم کے سیٹ پر لگنے والی آگ نے نرگس کو چاروں طرف سے گھیر لیا تھا جس پر فلم میں نرگس کے بیٹے کا کردار ادا کرنے والے سنیل دت نے اپنی جان پر کھیل کر نرگس کی جان بچائی تھی۔
ہیما مالنی:
بالی ووڈ کی ڈریم گرل ہیما مالنی کا تعلق ہندو گھرانے سے تھا انہوں نے ساتھی اداکار دھرمیندر سے شادی کے لیے اسلام قبول کیا۔ ماضی کی لیجنڈ اداکارہ ہیما مالنی اور دھرمیندر نے’’سیتا اور گیتا‘‘،’’ شعلے‘‘ اور’’ ڈریم گرل ‘‘ فلموں میں اکٹھے کام کیا اور ایک دوسرے کی محبت میں گرفتار ہوئے تاہم دونوں اداکاروں کی شادی میں ہندو مذہب رکاوٹ تھا۔ دھرمیندرنے ہیما مالنی سے شادی سے پہلے ایک اور شادی کر رکھی تھی جب کہ ہندو مذہب میں بیوی کے زندہ ہوتے ہوئے دوسری شادی کی اجازت نہیں تھی جس وجہ سے دونوں اداکاروں نے1979 میں اسلام قبول کر کے نکاح کر لیا تھا۔
شرمیلا ٹیگور:
بالی ووڈ اداکارہ شرمیلا ٹیگوربھارتی فلم انڈسٹری میں ایک ممتازمقام رکھتی ہیں انہوں نے کئی کامیاب فلموں میں اداکاری کے جوہر دکھائے جس میں ’’ارادھنا‘‘،’’کشمیرکی کلی‘‘،’’سفر‘‘،’’امر پریم‘‘،’’داستان‘‘،’’داغ‘‘ سمیت متعدد فلمیں شامل ہیں۔ شرمیلا ٹیگور ایک ہندو گھرانے میں پیداہوئیں لیکن بھارتی کرکٹر منصور علی خان پٹودی کی محبت میں گرفتار ہوگئیں اوران کے کہنے پر اسلام قبول کیا جس کے بعد دونوں نے شادی کرلی ۔ شرمیلا ٹیگور نے اسلامی نام عائشہ رکھا جب کہ انہوں نے شادی کے بعد فلمی دنیا سے کنارہ کشی اختیار کرلی۔
امریتا سنگھ:
بالی ووڈ کی اداکارہ امریتا سنگھ نے اپنے کیرئیر کا آغاز 1983 میں فلم ’’بے تاب‘‘ سے کیا اور کئی کامیاب فلموں میں اداکاری کے جوہر دکھائے جس میں ’’سنی‘‘،’’مرد‘‘اور ’’صاحب ‘‘شامل ہیں ۔امریتا سنگھ کا تعلق سکھ گھرانے سے تھا تاہم انہوں نے بالی ووڈ اداکار سیف علی خان سے شادی سے قبل اسلام قبول کیا تاہم دونوں اداکاروں میں 13 سال بعد 2004 میں علیحدگی ہوگئی۔
عائشہ ٹاکیہ:
بالی ووڈ اداکارہ عائشہ ٹاکیہ نے فلمی کیرئیر کا آغاز 2004 میں ریلیز ہونے والی فلم ’’ٹارزن‘‘سے کیاان کا فنی کیرئیر مختصر ہے تاہم انہیں شہرت 2009 میں ریلیز ہونے والی فلم ’’وانٹد‘‘ سے ملی۔ اداکارہ عائشہ ٹاکیہ کا تعلق بھی ہندو گھرانے سے تھا تاہم اپنے قریبی دوست فرحان اعظمی سے شادی سے قبل انہوں نے اسلام قبول کیا۔
ممتا کلکرانی:
بالی ووڈ کی بے باک اداکارہ ممتا کلکرانی 90 کی دہائی کی سب سے کامیاب اداکارہ رہی ہیں انہوں نے اپنے فلمی کیرئیر کا آغاز 1993 میں ریلیز ہونے والی فلم ’’عاشق آوارہ‘‘سے کیا ان کے کیریئرمیں ’’بازی‘‘،’’وقت ہمارا‘‘ اور ’’کرن ارجن‘‘ سمیت متعدد فلمیں شامل ہیں۔ اداکارہ ممتا کا فلمی کیرئیر مختلف تنازعات کا شکار رہا تاہم انہوں نے 2002 میں فلمی دنیا کو خیرباد کہہ دیا ۔ منشیات اسمگلرگوامی سوامی سے شادی سے قبل انہوں نے اسلام قبول کیا اورنیروبی میں سکونت اختیار کرلی۔
نغمہ:
بالی ووڈ اداکارہ نغمہ نے اپنی فلمی کیرئیر کاآغاز1990 میں ریلیز ہونے والی فلم ’’باغی‘‘سےکیا تاہم انہوں نے علاقائی زبانوں میں بننے والی فلموں میں بھی اداکاری کے جوہر دکھائے اور کئی ایوارڈ اپنے نام کیے۔ اداکارہ نغمہ کا تعلق ہندو گھرانے سے تھا اوروہ شروع سے ہی سماجی کاموں میں بڑھ چڑھ کرحصہ لیتی تھیں جس کی وجہ سے انہوں نے ہندو مت ترک کرکے عیسائیت اپنائی.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s