متحدہ قومی موومنٹ کے کنونیر ندیم نصرت نے کہا ہے کہ 21 جنوری کو استحکام پاکستان ریلی عائشہ ریلی سے مزارِ قائد تک نکالی جائے گی جس سے بانی ایم کیو ایم سمیت دیگر رہنما بھی خطاب کریں گے۔

یہ بات متحدہ قومی موومنٹ کے کنونیرندیم نصرت نے لندن سے براہ راست کی گئی پریس کانفرنس میں کی، پریس کانفرنس کا انعقاد پاکستان قومی موومنٹ کے سربراہ سید اقبال کاظمی نے اسلام آباد کے ایک نجی ہوٹل میں کیاتھا۔

پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے متحدہ قومی موومنٹ کے کنونیر ندیم نصرت نے کہا کہ بانی ایم کیو ایم 22 اگست کو کی گئی اپنی تقریر میں متنازعہ نعرہ لگانے پر ایک سے زائد بار تحریری اور زبانی معذرت کر چکے ہیں جس کے بعد اب یہ معاملہ ختم ہوجانا چاہیے تھا لیکن اس کے باوجود ہمارے مرکزی دفتر سمیت 250 سے زائد مقامی دفاتر کو مسمار کیا گیا۔

انہوں نے کہا کہ ایم کیو ایم اور قائد ایم کیو ایم کی حب الوطنی اور اپنے اداروں پر اعتماد غیر متزلزل ہے جس کا ثبوت یہ ہے کہ کراچی آپریشن کے دوران سینکڑوں کارکنوں اور رہنماؤں کے گھر چھاپے مارے گئے لیکن کہیں سے کوئی مزاحمت نہیں کی گئی۔

ندیم نصرت نے کہا کہ استحکام پاکستان ریلی کے ذریعے وطن سے اپنی والہانہ محبت کا اظہار کریں گے جس میں پاکستان قومی موومنٹ کے رہنما اور کارکنان بھی ساتھ موجود ہوں گے۔